


Περισσότεροι από τρεις χιλιάδες νέοι πληµµύρισαν το τριήµερο 12-14 Απριλίου το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών σε µια διοργάνωση η οποία έχει πλέον καθιερωθεί ως θεσµός. Το «Πανόραµα επιχειρηµατικότητας και σταδιοδροµίας», η πρωτοβουλία του καθηγητή της ΑΣΟΕΕ κ. Ιορδάνη Λαδόπουλου περιελάµβανε τις τάσεις σε όλους σχεδόν τους επιχειρηµατικούς κλάδους µε τριάντα τέσσερα πάνελ και εκατόν εξήντα πέντε οµιλητές, workshops από κορυφαίους µέντορες και business days όπου οι νέοι µπορούσαν να επισκεφθούν κορυφαίες επιχειρήσεις και να παρακολουθήσουν σεµινάρια από ανώτατα στελέχη.
«Τόλµησε το όραµά σου»ήταν το σύνθηµα του φετινού πανοράµατος. Σε µια χώρα όπου η νεανική ανεργία υπερβαίνει το 55% δε θα µπορούσε να είναι και άλλο. «Τα κεφάλαια ψάχνουν για ιδέες και όχι το αντίστροφο» είπε ένας οµιλητής στην εισήγησή του.
Τα panels πολλά και ενδιαφέροντα εστίασαν στις επιτυχηµένες καινοτόµες ελληνικές επιχειρήσεις. Οι οµιλητές µε πολύ όρεξη όχι µόνο απάντησαν σε όλες τις ερωτήσεις και απορίες των φοιτητών αλλά συνέχισαν το διάλογο µαζί τους στα roundtables που ακολουθούσαν µετά τα panels.
Το Υποβρύχιο συµµετείχε ενεργά στο «Πανόραµα» µε τον διευθυντή του, Βαγγέλη Δαβιτίδη να συντονίζει το πάνελ “Social media και επιχειρηµατικότητα». Εκεί ο Σταύρος Δρακουλαράκος, διευθυντής περιεχοµένου και λειτουργίας της 24Μedia, του µεγαλύτερου ψηφιακού εκδότη στην Ελλάδα, ανέλυσε το φαινόµενο των social media, o Μάρκος Άρης, Marketing manager του Johnnie Walker για τη Δ. Ευρώπη, µίλησε για την επιτυχηµένη καµπάνια “Keep Walking Greece” η οποία στηρίχθηκε στα social media ενώ ο Διαµαντής Κιτρίδης, CEO και ιδρυτής της Citrine εξήγησε πως τα brands βρίσκουν το δικό τους δρόµο στην αµφίδροµη πλέον επικοινωνία που επιβάλλουν µε τον καταναλωτή τα social media.