Movember / …άσε το μουστάκι σου να «ανθήσει» για καλό σκοπό!
Του Χάρη Καπλανίδη φωτογραφίες: Παντελής Ζερβός
Share |

Το μουστάκι, ένα χαρακτηριστικό σύμβολο αρρενωπότητας και στυλ. Στο παρελθόν αποτέλεσε μόδα, μετά ξεχάστηκε και σιγά σιγά επανέρχεται. Στο κίνημα του Movember όμως επιστρατεύεται για να ευαισθητοποιήσει το κοινό σε θέματα ανδρικής υγείας. Κάθε χρόνο, τον μήνα Νοέμβριο, καλούνται οι συμμετέχοντες  ή αλλιώς Mo Brothers  (Mo στην Αυστραλέζικη αργκό σημαίνει μουστάκι) να αφήσουν το μουστάκι τους να μεγαλώσει!

 

Ο σκοπός αυτής της κίνησης δεν είναι καλλωπιστικός αλλά στοχεύει να προκαλέσει την περιέργεια του περίγυρου. Έτσι όταν σε ρωτούν «γιατί άφησες μουστάκι (αφού δεν σου πάει)», ενημερώνεις ότι είναι ένα παγκόσμιο κίνημα ενάντια στον καρκίνο του προστάτη και έτσι το μήνυμα διαδίδεται!

 

Και φέτος ο Γιάννης Κοροβέσης (Brand Ambassador του κινήματος στην Ελλάδα), κατάφερε και «έψησε» διάφορους ωραίους τύπους της πόλης, όπως ο chef του εστιατορίου Premiere Jean Charles Metayer  ή ο δημοσιογράφος Θοδωρής Κανελλόπουλος από το Popaganda. Πιθανό επίσης να εκπλαγήκατε βλέποντας τον Δημοσιογράφο/Food Editor  Θύμιο Βούλγαρη, ή τον σχεδιαστή μόδας Βασίλη Μπαρμπαρήγο να κυκλοφορούν περήφανοι με το μουστάκι τους. Όλοι οι παραπάνω καθώς και οι Δημήτρης Παπαϊωάννου διοργανωτής του Synch Festival και ιδιοκτήτης του Σπίτι Coctail Bar, όπως και ο δημοσιογράφος της Athens Voice και του Protagon.gr ,Νίκος Ζαχαριάδης, αλλά και ο dj Zώης Χαλκιόπουλος περιποιήθηκαν  το μουστάκι τους στο 1900 Barber Shop το vintage ανδρικό κουρείο του Παναγιώτη Γρηγορίου, που φυσικά συμμετείχε και αυτός.  Τέλος την 1η Δεκεμβρίου, γιόρτασαν όλοι με ένα πάρτι στο Apsendi  του οποίου μέρος των εσόδων πήγε σε οργανισμούς που διασφαλίζουν την αντρική υγεία!


 

Συμφώνα με τον Γιάννη Κοροβέση, «Το κίνημα που ακούγεται πάρα πολύ τελευταία στη χώρα μας είναι στην πραγματικότητα κάτι το οποίο διοργανώνεται πάνω από δέκα χρόνια στο εξωτερικό και κυρίως στη Μεγάλη Βρετανία, στις ΗΠΑ αλλά και στην Αυστραλία από όπου ξεκίνησε. Κάθε χρόνο λοιπόν εκατομμύρια δολάρια συγκεντρώνονται μέσα από δράσεις του Movember και διατίθενται σε ενημερωτικές καμπάνιες ή/και ιδρύματα που αφορούν ανδρικά θέματα υγείας και κυρίως αυτό του καρκίνου του προστάτη. H αφύπνιση του κόσμου εδώ αλλά και όλα τα fundraising events που διοργανώνονται έχουν όλα σαν κύριο στοιχείο το μουστάκι, ένα ανδρικό χαρακτηριστικό περασμένων δεκαετιών που επανέρχεται και γίνεται παντιέρα σε αυτό το κίνημα.»

 



fashion addiction